LPG přestavba,montáže,opravy,revize LPG Horní Jiřetín,LPG Litvínov,Most,
Bílina.Teplice,Ústí n L,Chomutov,Kadaň,Žatec,Louny,Litoměřice,Praha
-
-
přestavba,montáže,opravy,revize LPG
Horní Jiřetín
Prokopa Holého 370/8 Horní Jiřetín 43543
Tel.:+420 732 601 347, 731 169 174
GPS:50.5726233N, 13.5421219E
-
Provozní doba:
Pondělí až pátek 8.00 - 17.00 hodin
-
Bohužel existuje mnoho firem , jež nejsou dostatečně kvalifikované a toto vede k častým poruchám vozidla. Z tohoto důvodu by jste přestavbu vašeho vozidla na LPG měli svěřit jen firmě jež se na tyto přestavby specializuje a má dlouholeté zkušenosti. Naše firma provádí montáže jen velmi kvalitních plynových zařízení a nabízí rychlý a kvalitní servis prováděný jen speciálně kvalifikovanými zaměstnanci.
-
Přestavujeme vozidla téměř všech značek.
-
Zde naleznete odpovědi na nejčastější otázky, týkající se LPG a přestavby vozidel na plyn.
Plyn pro pohon automobilů je zkapalněný plyn (Propan/Butan), který se používá jako pohonná látka pro pohon Benzinových motorů. Je to vedlejší produkt při získávání zemních olejů a plynů, ale především je to vedlejší rafinerní produkt. Tento zkapalněný plyn se obejde bez přídavných Additiv, je téměř bez síry a spaluje škodlivé látky. Již desítky let se tato metoda u spalovacích motorů dobře osvědčila, tato pohonná látka je pro pohon automobilů stejně vhodná jako benzin, diesel nebo zemní plyn. Požadavky na LPG jsou v celé Evropě jednotné (DIN EN 589),a tak můžete bezproblémově cestovat.
Z pravidla se dá LPG zabudovat do každého osobního vozu a to bez mechanických změn na motoru. Předpokladem je jen to, že automobil má benzinový motor. K zabudování nádrže na LPG je více možností, přičemž prostor pro náhradní kolo se na toto hodí nejlépe, jelikož LPG je do nádrže plněn v tekutém stavu pod celkem nepatrným tlakem asi 8 barů,tak se vejde celkem velké množství plynu i do malých nádrží, které v kufru vozu nezabírají mnoho prostoru.
Týmu našich pracovníků jež mají již dlouholeté zkušenosti, trvá přestavba jednoho vozu asi osm až dvanáct pracovních hodin.Dále je ještě nutno počítat s nutnými testy,jež jsou nutny k seřízení.Takže ve většině případech má zákazník své auto za tři dny zpět.
V bezpečnosti není rozdíl, jestli jezdíte vozidlem poháněným benzinem,naftou a nebo zkapalněným plynem. Je ale dobré vědět, že namontovaná zařízení podléhají příslušným předpisům a kontrolám.
Při přestavbě na LPG je do vozidla zabudováno plynové zařízení (existuje více druhů ) a přídavná nádrž na plyn,čož vám umožňuje jízdu jak na benzin,tak i na plyn.Toto je možno přepínat, dle vaší volby paliva přepínačem,jež je umístěn na přístrojové desce. V případě, že plyn v nádrži dojde, přepne se zařízení automaticky na benzin. Další z mnoha výhod je, že díky nádržím na benzin a na plyn, je možno déle jezdit bez toho,aby jste museli často natankovat.
Čerpání je podobné , jako u benzinu a plynových čerpacích stanic stále přibývá. I ostatní státy Evropy jsou již hustě pokryty sítí LPG čerpacích stanic např.: Holandsko,Belgie, Francie, Itálie, Německo a Polsko. Upozornění: u některých zahraničních čerpacích stanic na LPG je k čerpání potřeba adaptéru.
Předem: je jedno,jaké LPG zařízení si necháte u nás namontovat,vždy se jedná o zařízení od špičkových výrobců, což zaručuje velmi dobrou kvalitu.Cena přestavby vozidla na plyn se pohybuje mezi 15.000,00 a 48.000,00 ,což závisí především na typu vozidla.(viz.ceník) Většinou se vyplatí si vypočítat vratnost vaší investice. K tomuto můžete použít náš kalkulátor návratnosti montáže. Pravidlem je, že se při výši 20.000 kilometrů najetých v roce tato investice vrátí asi za rok a půl.
-
Sekvenční zařízení (na výši současné technické úrovně) každý válec má svůj dávkovací ventil. Tato moderní zařízení mají již často, jinak prováděný počítačový výpočet z benzinu na ekvivalentní množství plynu. Tudíž je tato přestavba a naprogramování snazší, vyžaduje ale sekvenční nebo skupinové sekvenční Benzinové vstřikování. Moderní vozidla mají tuto techniku již od poloviny 90. let. Po zavedení norem výfukových plynů Euro 3 a Euro 4 s EOBD (Euro-On-Board-Diagnose) se stalo sekvenční vstřikování benzínu velice potřebné. Dosažení normy výfukového plynu Euro 4 je bez problému dosažitelné popř. je i možno ho překonat(tvrdí alespoň přestavitelé). V každém případě je nutné zažádat si o současné (popř. Vozidlu odpovídající) platné potvrzení normy pro výfukové plyny, jinak není možné povolení technickou prohlídkou.
Quelle: Wikipedia Duben 2007
Prins-zařízení popis od výrobce
BRC-zařízení popis od výrobce
Venturi je již dlouhodobě osvědčené a ne tak cenově náročné zařízení. U kterého se nachází dávkovací ventil, jež je zabudován v přísavném hrdle, kde pod tlakem řídí dávkování plynu.
Díky zúžení tohoto přísavného profilu se dá ale počítat s trochu vyšší spotřebou a mírnou ztrátou výkonu. Tato technika se osvědčila jako způsobilá, až do norem výfukových plynů Euro 2 (popř. z. T. také D3).
Quelle: Wikipedia duben 2007
-