oblast Podbořany,Žatec,Louny,Litoměřice,Chomutov,Most,Teplice,Ústí nad Labem,Liberec,Karlovy Vary,Cheb,Plzeň,Brno,Praha,Ostrava,České Budějovice,Bratislava,čr,BRD
Ačkoli v nejlidnatějších zemích světa jsou vozidla na elektrický pohonnejrozšířenějším prostředkem přepravy lidí i nákladů, v České republice tomu tak stále ještě není. Přitom elektrická vozidla mají oproti benzinovým nebo naftovým motorům mnoho nesporných předností:
POZOR!
Model elektro tříkolky ADVENTO je hbitým pomocníkem s velkou silou a velice dobrou manévrovatelností. Díky menší šířce se hodí i do uzavřených prostor skladišť atp. Nezaváhá však ani v terénu, kde mu i prudší kopec při plném naložení nedělá problém. Proto doporučujeme elektro tříkolku ADVENTO na menší farmy, ZD družstva, zkrátka všude tam, kde je zapotřebí hbitost a síla.
E-tříkolku nabízíme ve 3 barevných provedeních – zelená, žlutá a černá.
Možnost dokoupení různé volitelné výbavy např. redukce rychlosti neboli „GEAR“ = síla/hbitost či sedadla do korby pro druhého pasažera.
Cena viz
Odhaduje se, že po světě se pohybuje kolem 300 milionů kusů elektrických tříkolek, které plní nejrozmanitější úkoly. Jsou běžně používány k přepravě osob v oblasti turismu i podnikání, přepravují náklady, sváží odpadky, rozváží vodu pitnou i vodu na zavlažování, atd.
Tříkolky jsou dokonce častější než motorová vozidla o podobných parametrech. Je tomu tak především pro jejich nenáročnost a spolehlivost.
Provoz elektrického pracovního vozidla není závislý na ceně ropy, k jeho pohonu stačí nabít akumulátor z rozvodné elektrické sítě (přes běžnou zásuvku 230 V). Podle výpočtu vycházejícího z průměrné spotřeby 15 Wh na 1 km a při průměrné ceně elektrické energie 4,51 Kč za kWh, by jeho provoz neměl přijít na více než 7 Kč na 100 km, při nabíjení v nízkém tarifu ještě méně.
Ve srovnání se zhruba 70 Kč na 100 km při jízdě s benzinovým motorem jsou tak provozní náklady elektro tříkolky i při nárůstu cen energií několikanásobně nižší.
Elektrický motor dosahuje až o 200 % vyšší účinnosti než motor spalovací. U spalovacího motoru jen asi 35 % energie paliva slouží k pohybu vozidla. Zbytek se přemění na teplo vznikající v motoru při spalování paliva. Elektromotor má díky minimálnímu množství odpadního tepla efektivitu převyšující 90 %. Vzhledem k jednoduchosti konstrukce (nejsou zde žádné karburátory, spojky, volnoběžky, variátory ani převody) navíc nevyžaduje téměř žádnou speciální údržbu. Jeho životnost se odhaduje až na 100 000 km. Jeho případná výměna nezabere víc než hodinu a pořizovací náklady nepřevýší několik tisíc Kč.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.